Örebro Inoff. 28/2

Japp, i Fredags åkte jag och mamma ner till Örebro i skitväder eftersom vi skulle ställa ut på Söndagen.
Träffade Maria och Tobias på Lördagen, det var trevligt.
Gick upp toktidigt på Söndagen och var först vid kinesringen, men det var nog bra då vi hann leka och spana på allt.
När det sedan var Cookies tur så gick det riktigt riktigt bra! HON SPRANG och skötte sig utomordentligt om man jämför med första utställningen.
Jag är så stolt över min skatt, hon var så duktigt.
Fin kritik fick vi också. Christer Ivarsson såg allt verkligen, så vi är supernöjda med vår rplacering, reserv med HP.
Så här löd kritiken i alla fall:
"Feminin tik av bra typ och storlek. Kunde önska mer längd i nospartiet och mindre ögon. Bra hals, bra rygg, normala vinklar fram och bak. Något tunn, behöver fylla ut mer i kroppen. Skulle önska rakare fram. Bra päls och färg. Ostabil i sina rörelser behöver få lite mer självförtroende."

Vi är supernöjda med dagen då vi redan gjort framsteg från förra utställningen. Så nu är det bara att arbeta på. Dessvärre kan jag inte visa några kort då de är på mammas kamera hemma i Falun.
Bjuder istället på en bild från sjön hemma i Falun:

Kommentarer
Postat av: bibbi

vad kul att det gick så bra för henne i ringen :)

2010-03-06 @ 13:50:14
URL: http://www.nogg.se/indrapindra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0