Storshopping!


Idag tog jag tag i saken och beställde en massa som jag länge kännt att jag behövt till Cookie.
Jag har inte haft något riktigt schampo eller balsman till henne än då hennes valppäls knappast varit till något besvär. Men nu har pälsen växt ut och tovorna börjar dyka upp. Efter att ha snokat på forumet beställde jag K9 Competition aloe vera schampo och balsam. Jag hoppas att det passar till Cookies kvaltitet på pälsen nu bara, men det var inte så farligt dyrt, 109,90:- för 300 ml. Det är väl lite mer än det dubbla jag någonsin skulle spendera på schampo och balsam åt mig själv, men jag är ju inte heller lika viktig som Cookie.

Köpte en ny borste också, de vi har haft börjar bli bra utslitna. Mamma efterfrågade en till kam också som var lite tätare så en sån fick hoppa ner i korgen den med. Slutligen så köpte jag mammas favorit öronrens till hundarna också. allt gick loss på en 600:- men det jag får se det som en investering för framtiden.

(Produkterna ovan är köpta på Häromis)



Annars har vi idag tränat på att borsta tänderna och gå i utställningskoppel.
Undra om dommaren har något emot att bedöma en flygande kines på Lördag? För eftersom jag hade köttbullar i fickan åt henne hade hon nog inte ens tass i backen större delen. Men hellre det än att hon ska ligga på backen som en platt pannkaka.

Imorgon ska vi träffa Andros, Tonic och Gizmo. Det ska bli roligt! Hoppas hon vågar vara sig själv då. Nu ska jag nog hoppa in i duschen och sen ska vi tvätta!

Kramar Emelie och Cookie

Kommentarer
Postat av: sandra "piik"

hur gick det att borsta tänderna? mina tycker det är sådär hehe ;P

2010-01-26 @ 18:04:04
URL: http://piiket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0