Mitt hjärta är hemma igen!

Min älskade skrota har varit på semester hos kontaktfamiljen.
De kom och hämtade henne i Fredags och har precis lämnat av henne. Skulle egentligen haft henne bara Fredags natten. Men efter jag skulle till Sthlm på en spontansemester tog de mer än gärna på sig henne på Lördag också. När sen min semester blev inställd hade jag inte hjärta att ta hem henne så de fick ha henne kvar. Och ska jag vara ärlig så tror jag Cookie nästan har roligare där.
Verkar ju i alla fall inte gå någon nöd på henne, hade sovit mellan Tina och Christian i Fredags och i Mys säng inatt.
Jag är sååå tacksam över att det fungerar och att de finns i mitt liv. Vad skulle jag göra utan min kontaktfamilj?
Det bästa är att Cookie dessutom älskar dem galet mycket!

Men nu är det min tur att ta med Cookie på äventyr. Idag är det Kinesträff som står på schemat. Hoppas verkligen att hon tycker det är kul!

Uppdaterar ikväll förhoppningsvis!

Många Kramar Emelie och Cookie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0