Spännande dag

Idag har Cookie fått varit på besök hos Jeanette, Andros och Tonic. Jag skulle ner på stan och krångla med lite telefoner, så jag tänkte att jag skulle chansa och höra om hon inte ville vara lite barnvakt.

Cookie förvånade mig som vanligt. När vi kom dit betedde hon sig som jag hade förväntat mig, kröp ihop bakom mig och visade tänderna åt pojkarna. Men sen helt plötsligt när vi hade setat och pratat en stund på golvet gick hon helt sonika in i de andra rummen och började kolla, brydde sig inte alls om vart jag var.
Jag gick ner på stan och gjorde mina ärenden, och det gjorde mig verkligen glad att det hade gått bra när jag kom tillbaka. Vore helt suveränt om hon började lite på grabbarna grus.
Vi ska träffa dem imorgon igen, det ska bli riktigt roligt!


Kommentarer
Postat av: Sara & Boss

Hej. Jag bor i Varberga och är sjukskriven nu så om du behöver hundvakt nån gång så ställer jag & Boss upp..:D hadé..

2010-02-03 @ 12:45:32
URL: http://highspirited.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0