God morgon

Cookie ligger här innanför min morgonrock och slumrar lite. Hon får nog snart gå ner till sig så jag kan krypa upp i min säng och slumra lite då min huvudvärk inte verkar vilja ge med sig.

Annars så har jag skola idag, så Camilla får ta hand om gangstern i två timmar =) Det går så bra så, Cookie har ju världens bästa plastmatte (och handler).

Hoppas på att det fina vädret håller i sig så vi kan vara ute och busa lite på eftermiddagen.

Åh, men det är väl varmt och skönat att ha en liten kines innanför morgonrocken så här på morgonen. Det gör ju kanske inte att man blir piggare, nej snarare tvärtom. Men det är ju så mysigt!! Sen är hon ju så söt också! Om jag rör mig för mycket så gnölar hon misstyckande. =)




Kommentarer
Postat av: Helene

Myyys =)

2009-10-05 @ 11:06:30
URL: http://hebens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0