Sitt?

Halloj!
Idag är det också riktigt kallt, jag fryser om både händer och fötter..
Idag har vi inte gjort så mycket mer är att myst.
Vi gick vår vanliga sväng imorse medans vi pratade med mamma, och så har vi klicktränat. Hon börjar nog förstå att om hon sätter sig får hon den där eftertraktade korven =)
Vi får se hur det går =)

Träffade Tessi? Dessi? Imorse också. Hon är en liten fegis, men Cookie gjorde sitt bästa för att få igång henne. Det gick dock inte så bra =( Synd, Cookie är ju så bussjuk!
Men jag har lagt ut en tråd på forumet där jag försöker arbeta fram en busdejt till imorgon, får se om någon nappar på det.. Håller min kalla tummar.

Måste visa er två helt underbara bilder på Cookie vi tog när vi var hemma i falun, har ju tyvärr inte de bilderna. Men nästa helg ska jag se till att ta alla bilder vi tagit med deras kamera.
De här bilderna har jag alltså snott från mammas blogg

Hon är ju så vacker! Lite långhårig om nosen bara, men det hoppas jag vi får hjälp med nästa helg!

Nu ska vi ta oss en promenad i höstvädret igen.

Kramar Emelie och Cookie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0