Regning Fredag.

Idag är det verkligen en riktigt höstrusk dag. Så jag har tänkt att vi ska hålla oss inne till största delen av dagen.
Jag och Cookie var ju ut i dag på förmiddagen i regnet. Vi gick bort till lekparken eftersom jag misstänkte att hon skulle tycka att blöt sand var roligt. Och oj så rätt jag hade, hon rejsade och grävde så det stod härliga till =)
Filmade henne lite med mobilen. Någon gång i framtiden kanske jag lyckas lägga upp det på tuben, vi får se..

Efter regnpromenaden gick vi in och värmde oss innan Cookie fick vara själv och jag cyklade upp till skolan. Spelade in henne med min diktafon för att höra vad hon egentligen gör när hon är ensam. Sitter och lyssnar på det nu och det verkar som om hon sover för tillfället. I början gnagde hon på ett malt ben hon fick, och åt lite mat. Hon har pipit lite, men inte alls farligt eller hjärtskärande. Nu är det som sagt knäpptyst och jag misstänker att hon slummrar =)
Så skönt att det verkar gå bra!!!

Har tejpat hennes öron, vet inte vad det är för fel på dem nu helt plötsligt, de är verkligen jättefladdriga. Så jag har mina misstankar om att det kanske kan vara tandlossning på gång även fast det kanske är lite tidigt? Så vitt jag har sett är 4 månader vanligt och hon är ju bara lite mer än 3? Men jag hoppas på det eftersom hon dessutom tuggar på allt. Och då menar jag ALLT. Hon låg nyss här bredvid och tuggade på min arm, jepp TUGGADE fast jag satt helt still. Då fick hon gå ner från soffan som hon förresten har lärt sig hoppa upp i nu =)
3 gånger hoppade hon upp igår och en gång idag! Hon har blivit så stor min lilla skrot!

Nu tuggar hon på det malda benet igen och jag ska nog leta reda på någon brunch åt mig.
Många kramar Emelie och Cookie ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0