Men vart tog inlägget vägen?

Skrev ju ett inlägg om lekdaten igår, men det ser ut att ha försvunit ut i cyberspace?
Typiskt.

Får väl börja om då.
Var en mycket trevlig kinesträff. Tillslut var vi 12 hundar och Cookie verkade funka med allihopa. Så skönt att se. Hon verkade dessutom ha riktigt skoj, ännu bättre!
Jag är så glad att jag fick följa med, det var verkligen guld värt för både mig och Cookie.
Vi tog först en liten promenad så hundarna fick springa av sig. Då var vi 8 hundar och Cookie hakade på så gott hon kunde. Lite minde olyckor som snubbel på tassarna hade vi ju självfallet, men det är inte lätt att hålla koll på alla tassar när man är så liten. Det var dessutom skönt för henne att få sträcka ut ordenligt då det är lite för mnga vägar häromkring för att jag ska våga ha henne för fritt lös.
Efter promenaden blev det lite fika och prat inne på gården. Men då var de flesta hundarna trötta och kalla. Cookie var så trött så hon orkade helt inte mer. Hon satt under en bänk och gömde sig, så då fick hon helt enkelt sitta i jackan och där slumrade hon så skönt. =)
Men det var en helt suverän dag, och jag är så glad att det blev av! TUSEN TACK!


Hon har inte mindre än 4 hundar i knät! Kan ni se dem? Jag ser bara 2, men det är alltså 2 till där =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0