Lång dag med Rune

Jajjemen, visst har vi umgåtts med den besten idag.
Det är tur att Rune är så in i norden snäll eftersom jag inte har någon pli på honom.
Cookie tyckte mest han var ful, men det gick över förväntan ändå.
Nu var de ju inte tillsammans så mycket, bara en kort sväng här hemma och sen när vi var ute och gick. Men det var nog lagomt.
Vaccinerad är hon nu också lilla skrot, och snabbt gick det. Vetrinären var bra, han daltade inte och var inte hårdhänt. Det var rakt på så jag tror inte Cookie ens han uppfatta vad det var som stack henne. Perfekt =)

Vi har dessutom varit på en alldeles för lång promenad för en 12 veckors valp som dessutom är ny vaccinerad. Men hon knatade på så bra så och fann sig i att sitta i jackan när jag tyckte hon skulle vila. Om ni undrar varför det blev så lång promenad så var det helt enkelt för att jag mitt pucko gick vilse, men vi tog oss hem till sist i alla fall ^^
Kollade på tjurar gjorde vi också, långhåriga sådana. Cookie brydde sig inte om dem så mycket, men jag tyckte det var skitläskiga, verkligen följde efter en när vi gick.. :S

Hah! vad är du för lattjo liten pryl?


Men kom fram nu då? Jag vill ju bara leka lite?


Men vart är hon någonstans?


Här hittar han mig aldrig!


Vart är den där stora fula saken nu då?


Vad i h-vetet är det där för något? Går de att leka med?


Trött skrot


Besten får sitta i bur


Dagens vrålåk
Tack Niklas för lånet av bil och hund!

Nu ska jag ta ut skrot och rasta henne lite.
Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: chipo

Hahaha smart bruttan men va cool boxer. Snart kan ni (läs du) nog busa hihihi



kram

2009-10-01 @ 17:42:00
URL: http://nogg.se/chipo
Postat av: Mamma Busk

Underbara Rune, tur att han är så snäll, och att Cookie tränat på syrran Pralin. De kommer snart att kunna leka med varandra.

2009-10-02 @ 17:07:23
URL: http://wellanskennel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0