Kylig morgon


Imorse när jag och Cookie var ute på morgon kissen var hela världen vit. Det var som tur var inte snö, men frost. -2,5 grader visade termometern. Cookie var jätte duktig och gjorde både nr 1 och 2 fast årstiden slagit om. Det är väl bara att se till att frysa arslet av mig och trotsa så mycket väder och vind som möjligt så hon vänjer sig. Vill helst inte ha en hund som vägrar gå ut om det är dåligt väder och hellre gör ifrån sig inne i värmen.



Efter vi hade varit ute gick Cookie och la sig och sov. Sen följde vi med plastmatte en bit på vägen. Vädret var underbart och Cookie skuttade på så bra där. Självfallet ville hon slita mig i stycken hellre, men hon ger sig efter ett tag. Min lilla gangster älskling.

Vi har också klicktränat lite idag. Nu är vi inne på sitt, vet inte om hon fattat vinken än, men det kommer =)
Nu ska jag ta ut och kissa henne igen innan jag återgår till mitt här!


Kommentarer
Postat av: Mamma Busk

Brr, det var minus här hemma också i morse och i går med. Nu är hösten här!

2009-10-02 @ 17:09:43
URL: http://wellanskennel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0